The History of Mens Magazine: From Post-war to 1959 - Vol.2
  • The History of Mens Magazine: From Post-war to 1959 - Vol.2

the history of mens magazine: from post-war to 1959 - vol.2

editora: taschen
autor: dian hanson
SOB ENCOMENDA Cadastre-se e seja avisado quando o produto chegar.

Dados Técnicos

Autor:
Encadernação:Capa dura
ISBN13:9783822826256
ISBN10:3822826251
Número de Páginas:460
Número Edição:1
Ano Edição:2005

Largura:1
Profundidade:1
Peso:0,74
Altura:1
De R$ 299,90 Por R$ 254,92 ou em até 6x sem juros de R$ 42,49 no cartão
Indique este produto
Informações
Selecione a visualização desejada: Lista
Sinopse the history of mens magazine: from post-war to 1959 - vol.2
In 460 full-color pages, Volume 2 documents the proliferation of men?s magazines following WWII. Before the war France and Germany were the world?s leading producers; after the war the US surged ahead. When a little magazine called Playboy debuted in December 1953 a new breed of sophisticated imitators followed. And when America redefined its obscenity laws in 1957 scores of new and more revealing titles followed. Volume II also covers the early evolution of English men?s magazines, profiles the top five covergirls of the 1950s, and ends with the hilarious ads from the magazines? back pages. Male girdles, anyone?

The History of Mens Magazine: From Post-war to 1959 - Vol.2

The History of Mens Magazine: From Post-war to 1959 - Vol.2
De R$ 299,90 Por R$ 254,92 ou em até 6x sem juros de R$ 42,49 no cartão